جراحی لیفتینگ ابرو

بلند کردن در مقابل . بلند کردن در مقابل . هنگامی که عمل جراحی زیبایی صورت می‌گیرد ، تشخیص این که کدام روش شما واقعا ً نیاز دارید به طور بهینه علائم پیری را که بر شما تاثیر می‌گذارند ، مشخص کند ، دشوار است . اگر شما به صورت فرو رفتگی ، گونه‌های توخالی و پلک چشمی ، نیاز دارید ، به یک جراحی پلاستیک و یا پلک چشم نیاز دارید ؟ اگر یک ظاهر خسته و نگران داشته باشید ، یک چشم بلند می‌شود و یا یک ابرویش را بالا می‌برد تا بیش‌ترین کمک را به شما بکند ؟
در حالی که بهترین راه برای یافتن مناسب‌ترین روش یا روال برای شما این است که درباره نگرانی‌های خود با یک جراح با تجربه و واجد شرایط صحبت کنید : بلند کردن پیشانی و بالا بردن ابرو‌ها نشانه بلند شدن: ناحیه مداری را دور چشم‌ها از استخوان گونه به استخوان پیشانی بهبود می‌بخشد . بیشتر در مورد پلک زدن ‌های پلک زدن یاد بگیرید : متوسط رو به پایین ، از استخوان گونه تا چانه و فک را بهبود می‌بخشد . چیزهای بیشتری در مورد بلند شدن گردن بندی کنید : گردن را بهتر کنید ، از چانه تا استخوان ترقوه . بیشتر در مورد حذف گردن بیاموزید " البته ، اینها حوزه‌های کلی هستند که هر روش چهره به آن رسیدگی می‌کند ؛ جراح زیبایی شما ممکن است از یک یا چند روش برای رسیدگی به نگرانی‌های منحصر به فرد تان استفاده کند .
آیا نتیجه عمل جراحی ابرو بالا به بالا ادامه خواهد یافت؟
هنگامی که توسط یک جراح تجربه دار با تجربه انجام شد ، بهبودهایی که با جراحی برداشتن پیشانی انجام شد سال‌ها طول خواهد کشید . با این حال ، هیچ چیز نمی‌تواند روند عادی پیری را متوقف کند ، و سرانجام بافت پیشانی شما با زمان و جاذبه حل خواهد شد . شما می‌توانید به حفظ نتایج خود در نگاه داشتن بهترین روش زندگی سالم کمک کنید . روزانه از کرم ضد آفتاب استفاده کنید، یک رژیم غذایی غنی از غذاها و ویتامین داشته باشید و سیگار نکشید . این کار به حفظ سلامتی بدن و پوست شما کمک می‌کند .
اگر از اثرات پیشانی پیر بر ظاهر و اعتماد به نفس خود آزرده شده‌اید ، ما شما را تشویق می‌کنیم که با یک جراح متخصص آرایشی مشورت کنید تا بیشتر درباره گزینه‌های شما برای انجام عمل جراحی پیشانی اطلاعات کسب کنید . شما می‌توانید از ابزار پیدا کردن ABCS برای پیدا کردن جراحان آرایشی در منطقه خود استفاده کنید .