سخت ورزش می کنید، رژیم می گیرید اما همچنان آثار چربی زیاد باعث ایجاد پوسته های اضافی در ناحیه شکمتان شده است، و علاوه بر کاهش اعتماد به نفس شما، باعث ایجاد نمایی ناخوشایند از بدن شما گشته است؟
برای رفع مشکل پوسته های اضافی در ناحیه شکم، یکی از بهترین روش ها عمل جراحی زیبایی شکم یا به اصطلاح پزشکی آن ابدومینوپلاستی است که، این عمل را جهت رفع مشکل شما در این ناحیه به شما توصیه می کنیم.
در ادامه قصد داریم تا به شرح هر چه بیشتر این فرآیند و نحوه عملکرد آن با تمام مزایا و معایبش در اختیار شما قرار دهیم.

 

جراحی زیبایی شکم یا ابدومینوپلاستی

 

جراحی زیبایی شکم یا ابدومینوپلاستی چیست

در این عمل برای صاف کردن نواحی شکم و نمایی تخت به آن دادن، متخصصان این حوزه با سفت کردن عضله های دیواره ناحیه شکم، پوست و چربی های اضافی را از این نواحی برداشته تا با خارج کردن آن باعث ایجاد نمایی بهتر از ناحیه شکم می شود.

البته باید این نکته را یادآور شد که این عمل با لیپوساکشن تفاوت های بسیاری دارد، اما در صورتی که شخص درخواست این دو عمل را به صورت همزمان داشته باشد، عمل لیپوساکشن و ابدومینوپلاستی در کنار یکدیگر به طور همزمان قابل انجام خواهند بود.

انواع جراحی زیبایی شکم

1- ابدومینوپلاستی کامل

در این روش برش به صورت کامل از یک سمت استخوان مفصل ران تا انتهای مفصل دیگر کشیده می شود، که باعث ایجاد فضایی بهتر برای بافت ها و عضلات در این قسمت می شود.

معمولا در این روش قسمت ناف با کمی جا به جایی همراه خواهد بود که ، انی امر ملزم به ماندگاری چند روزه لوله تخلیه در زیر پوست می باشد تا به صورت کامل این عمل صورت پذیرد.

 

ابدومینوپلاستی کامل

 

2- ابدومینوپلاستی جزئی

عمل ابدومینوپلاستی جزئی یا به عبارت عامیانه عمل محدود شکم، به طور معمول بر روی اشخاصی صورت می پذیرد که، مقداری چربی اضافی در ناحیه پایینی ناف خود دارند.

معمولا در اینگونه موارد برخلاف عمل ابدومینوپلاستی کامل که ناف نیاز به جا به جایی داشت، در عمل جزئی این شیوه انجام نمی گیرد و نیازی به جا به جایی ناف نخواهد بود.

به طور معمول این عمل به دلیل حجم کمتر به طور میانگین در قالب یک جراحی دو ساعته انجام می پذیرد.

کسب اطلاعات بیشتر در وبسایت کلینیک توس