جراحی زیبایی بینی یا رینوپلاستی


بعد از جراحی بینی باید استراحت کنید و سر خود را بالاتر از سینه خود قرار دهید تا خونریزی و تورم کاهش یابد. ممکن است بینی شما به خاطر تورم و یا شکستگی استخوان شکسته در داخل بینی شما در طول عمل جراحی ، متراکم باشد .
در بیشتر موارد ، لباس‌های داخلی به مدت یک تا هفت روز پس از جراحی باقی می‌مانند . هم چنین پزشک شما از اتل برای حفاظت و حمایت نیز استفاده می‌کند . It's معمولا ً در حدود یک هفته است .
خونریزی کمی و فاضلاب خلط و خون قدیمی برای چند روز پس از جراحی و یا پس از برداشتن لباس رایج است . پزشک شما ممکن است یک تشک " قطره " - یک تکه کوچک گاز که در جای خود با نوار قرار گرفته - زیر بینی شما برای جذب زه‌کشی قرار دهد . گاز را همان طور که به طرف پزشک خود هدایت می‌کنید تغییر دهید . Don't را روی بینی خود قرار دهید .
برای پایین آوردن احتمال خونریزی و تورم ، پزشک شما ممکن است درخواست کند که برای چند هفته پس از جراحی اقدامات احتیاطی را دنبال کنید . ممکن است پزشک شما از شما سوال کند : از فعالیت‌های شدید مانند ایروبیک و دوندگی خودداری کنید .
به جای حمام ، حمام بگیرید در حالی که bandages را روی بینی خود دارید .
Not را blow .
غذاهای با فیبر بالا مانند میوه‌ها و سبزیجات بخورید تا از یبوست جلوگیری کنید . استرس می‌تواند باعث شود که شما فشار وارد کنید و بر روی محل جراحی فشار وارد کنید.
از حالات بدنی افراطی مانند لبخند زدن و یا خندیدن خودداری کنید .
به آرامی مسواک بزنید تا حرکت لب فوقانی شما را محدود کند.
لباس‌هایی بپوشید که در قسمت جلویی نصب شوند . لباس‌های ورزشی مانند پیراهن یا ژاکت ، بالای سر شما هستند .
علاوه بر این ، شما حداقل چهار هفته پس از رینوپلاستی عینک و عینک آفتابی روی بینی خود بگذارید تا از فشار روی بینی شما جلوگیری شود . می‌توانید از گونه استفاده کنید ، یا عینک را روی پیشانی خود قرار دهید تا زمانی که بینی شما التیام پیدا کند .
هنگامی که بیرون هستید از SPF ۳۰ ضد آفتاب استفاده کنید ، به خصوص بر روی بینی خود . نور خورشید بیش از حد ممکن است باعث تغییر رنگ نامنظم و نامنظم پوست بدن شما شود .
برخی از تغییر رنگ و یا تغییر رنگ چشم‌ها می‌تواند به مدت دو یا سه هفته پس از جراحی بینی رخ دهد . ورم بینی بیشتر طول می‌کشد تا حل شود. محدود کردن سدیم رژیم غذایی به ورم کردن سریع‌تر آن کمک می‌کند . Don't هر چیزی مثل یخ یا کمپرس سرد را بعد از عمل جراحی روی بینی قرار می‌دهند .
بینی شما در طول زندگی شما تغییر می‌کند ، چه شما جراحی داشته باشید یا نداشته باشید . به همین دلیل ، هنگامی که " نتیجه نهایی " شما را به دست آوردید ، گفتنش مشکل است ، اما اغلب تورم در عرض یک سال از بین می‌رود .