در هنگام جراحی زیبایی چشم چه اتفاقی می‌افتد ؟

Blepharoplasty را می‌توان در پلک‌های بالا ، پلک‌های پایین - یا هر دو در یک زمان انجام داد .

در طول عمل ، incisions در لایه‌های طبیعی پلک ، در چین پلک بالایی و درست زیر مژگان یا پشت پلک‌های پایین ایجاد می‌شوند . به این ترتیب ، پس از التیام زخم‌ها تقریبا ً غیرقابل‌تشخیص هستند .

در حالی که شما در طی blepharoplasty دراز کشیده بودید، جراح شما علایم دقیقی برای مشخص کردن جایی که لایه‌های چربی و چربی اضافی باید حذف شوند مشخص می‌کند . برخی ماهیچه اصلی نیز ممکن است حذف شوند .

این بافت‌ها با ابزارهای جراحی مثل چاقوی جراحی ، قیچی جراحی ، دستگاه‌های برش فرکانس رادیویی و گاهی اوقات برش لیزرها از بین می‌روند . چسب پوستی و یا چسب بافت ( چسب ) به دقت برای آرام کردن نواحی اطراف ابرو‌ها و پلک‌هایش به دقت اعمال می‌شوند .

در طی این روند ، جراح شما درباره میزان پوست ، ماهیچه و / یا چربی برای حذف ، براساس ارزیابی preoperative عواملی مانند ساختار ماهیچه صورت ، ساختار استخوان و تقارن ابرو ، قضاوت خواهد کرد .

بیماران چشم خشک اغلب به این نیاز دارند که بافت کمتری برای جلوگیری از افشای بیش از حد چشم به هوا منتقل شود که می‌تواند باعث بدتر شدن علائم شود.

همچنین شما می‌توانید از لیزر کربن دی‌اکسید ( CO2 ) برای افزایش روند استفاده از پوست باز و صاف کردن هر گونه چین و چروک باقی مانده در پلک و ناحیه ابرو استفاده کنید .

در مواردی که ابرو‌ها پایین هستند ، روشی برای بالا بردن ابرو‌ها نیز ممکن است مناسب باشد . این روش ، که یک ابرویش را بالا می‌برد ، شامل ایجاد شکاف در پوست سر و محکم کردن پوست برای بالا بردن ابرو‌ها است .

اطلاعات بیشتر در توس کلینیک