لیفت لب

لیپ‌لیپ : علامت‌گذاری نقاط قوت قلب واقعی ۳۰ دقیقه طول می‌کشد و می‌تواند با بی‌حسی موضعی انجام شود ، با این حال معمولا ً با بی‌هوشی عمومی و یا بی‌هوشی عمومی کار می‌کنم . مشکل این روش حذف پوست لب فوقانی بیش از حد زیر بینی است . از آنجا که برش در وسط بزرگ‌تر است و برای ترکیب در لبه‌های جانبی ، یک الگوی هندسی خاص مورد استفاده قرار می‌گیرد . این الگو شبیه به " bullhorn "، " فرشته Wing " یا " mustache " است، و این روش گاهی اوقات بعد از یکی از اینها گرفته می‌شود .
ترسیم این طرح کلی با قلمی مشخص بسیار مهم است که با آمادگی جسمانی و غیره کمرنگ نخواهد شد چون به عنوان الگو برای برش به کار می‌رود . هم چنین مهم است که این الگو را قبل از بی‌هوشی و با بیمار در موقعیت عمودی قرار دهید .
من دیده‌ام که برخی از جراحان از یک برش بیضی ساده برای این روش استفاده می‌کنند ، که به خوبی برش هندسی دقیق التیام نیافته است . برش ترجیحی به آناتومی بینی پایینی مربوط است و به آرامی به سوراخ بینی جانبی اشاره می‌کند . هم چنین مهم است که شکاف را درست در لبه بینی قرار دهید و به داخل و یا بیش از حد در بالا یا زیر سوراخ‌های بینی گسترش دهید . دوباره ، علامت‌گذاری همه چیز در این روش است .
حداکثر مقدار of پوست متناسب با طول لب است . به طور کلی ، من معمولا ً ۵ تا ۸ میلی متر از پوست را حذف می‌کنم ، که می‌تواند تا یک سوم کل طول لبه‌ای که از philtrim تا قرمز اندازه‌گیری می‌شود ، را نشان دهد ( شکل ۱ ) . جراحان Novice باید در تعیین این که چقدر پوست باید پاک شود محافظه‌کار باقی بمانند .
این روش یک مقدار کمی از بی‌حسی موضعی برای تامین hemostasis تزریق می‌شود ، اما به طور کامل بافت‌ها را تحریف نمی‌کنند . با استفاده از یک تیغه # ۱۱ ، الگوی پیچیده incised سپس حذف می‌شود . اگرچه برخی از جراحان پوست و ماهیچه orbicularis را از بین می‌برند ، اما به طور کلی ماهیچه را از بین نمی‌برند ، چون دیده‌ام که انیمیشن غیر عادی در بیماران بسیار عمل جراحی از جراحان دیگر رخ می‌دهد .
یک برش با ضخامت کامل با استفاده از نوک تیزی از تیغه # ۱۱ انجام می‌شود ( شکل ۲ ) . این یک روش قابل تنظیم است چون در این نقطه ، جراح می‌تواند مقدار نمایش برش را برآورد کرده و در صورت تمایل پوست بیشتری را حذف کند ..کلینیک توس